avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019

Odwiedzin

Wykres roczny blog rowerowy Kenhill.bikestats.pl

Lipiec, 2013

Ja na trening a trening jutro

Środa, 31 lipca 2013 · dodano: 31.07.2013 | Komentarze 0

Ja na trening a treningu nie ma :D Potoczyłem się z Pawłem trochę po Wągrowcu. Dojazd masakra, cały czas pod masakryczny wiatr. W Mieścisku skręciłem w las aż do Nowej Wsi.

Powrót w ostrym tempie, treningu nie było to chociaż na powrocie musiałem się zmęczyć. W Mieścisku dogoniłem ciężarówkę i km od domu mi uciekł :( Jakiś idiota za mną wciąż mrugał drogowymi i ten nagle przyspieszył, znów trochę ponad 70 km/h i nie dałem rady więcej, gdy jechał 65/70 było w miarę ok :)

Trasa: Ułanowo -> Jaroszewo Pierwsze -> Miłosławice -> Mieścisko -> Ruda Koźlanka -> Nowa Wieś -> Wągrowiec -> Łaziska -> Mieścisko -> Miłosławice -> Jaroszewo I -> Ułanowo

Z Micorem i Marcinem

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 30.07.2013 | Komentarze 2

Micor przyjechał na serwis Tory, okazało się, ze nieźle ją urządził, no ale w końcu ma się tego inżyniera i się naprawiło :D (z inżynierem ofc. żarcik). Pojechaliśmy, powoli, bo chłopaki zero sił, ale trochę się pośmialiśmy i coś się rozruszałem. Powrót okrężnymi drogami, bo kawałek główną i ruch taki, że zero przyjemności z jazdy. Do tego ostro pocisnąłem na powrocie, w końcu musiałem się zmęczyć :D

Chociaż, co to za jazda asfaltami :( Jutro wlatuje w teren i może w końcu zdobędę się (a raczej moja łydka) na dziewiczą, albo gontyniec :P

Trasa: Ułanowo -> Charbowo -> Świniary Dolne -> Polska Wieś -> Kłecko -> Czechy -> Dziećmiarki -> Sulin -> Sulin -> Dębnica -> Działyń -> Ździechowa Kolonia -> Kopydłowo -> Brzozogaj -> Biskupice -> Kłecko -> Polska Wieś -> Charbowo -> Ułanowo

"Zobaczyć" parowóz.

Sobota, 27 lipca 2013 · dodano: 28.07.2013 | Komentarze 5

Parowozownia Gniezno

Czekałem 1.5 godziny, najpierw problemy z podjechaniem pod górkę, później maszynista zasłabł, szkoda, że musiałem się zwijać.

Z Wilkowyji do Pomarzan przyjemne tempo (45 km/h) za traktorem :D

Trasa: Ułanowo -> Charbowo -> Polska Wieś -> Kłecko -> Polska Wieś -> Wilkowyja -> Pomarzany -> Michalcza -> Ułanowo

Wtorek, 23 lipca 2013 · dodano: 23.07.2013 | Komentarze 4

Wyjechałem za późno, ale już od początku niezbyt dobrze się jechało, wciąż wyzywałem wiatr wiejący mi prosto w twarz. W Mieścisku na rynku ciężarówka, spytałem się gościa czy jedzie do Wąrgowca? Tak! No to kurczę, chwilkę jeszcze stał a ja za nim. Gdy jechał w zabudowanym 65 to było jeszcze ok, ale przy 75 km/h ciężko było mi już kręcić bo jak bym miał koło w powietrzu :P

Jechałem tak za nim może z 7 km, nagle za blisko podjechałem, przyhamowałem do 71 i już nie mogłem dogonić, gdy mi odjechał, to wiatr momentalnie zwolnił mnie do 15 km/h :x

Z przerwą dojechałem do Wągrowca, ale na planowany trening już nie miałem siły zdecydowanie, mogłem chyba odpuścić tą ciężarówkę :/

Pojeździliśmy z Pawłem po Wągrowcu, po lesie trochę, takie zwykłe kręcenie. Później jeszcze spotkałem się z Olą i powrót już ok 1 w nocy :x Mimo, że miałem długą koszulkę, to jak galaretka, taki zimny wiatr wiał i w dodatku znów jechałem pod wiatr :(

Mimo wszystko i tak było fajnie, najgorzej wspominam moje zjarane plecy (weekend pod namiotami), zresztą nadal je czuje :P

Trasa: Ułanowo -> Jaroszewo I -> Miłosławice -> Mieścisko -> Łaziska -> Wągrowiec -> Łaziska -> Mieścisko -> Miłosławice -> Jaroszewo I -> Ułanowo

Czwartek, 18 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

Szybka zmiana napędu, okazało się, że stary po szlifowaniu hałasuje jak stary traktor... Miałem jechać bocznymi drogami ale bym nie zdążył i znów główną. Później Trening z Pawłem i sporo zjazdów (może później filmiki). Na koniec jeszcze za szeroko wziąłem zakręt i przetarłem ręką o suche krzaki :( Powrót bocznymi drogami (w sumie już po nocy) ale było ok. Powolutku wraca forma :D

Trasa: Ułanowo -> Jaroszewo I -> Miłosławice -> Mieścisko -> Łaziska -> Wągrowiec -> Bartodzieje -> Kobylec -> Wągrowiec -> Jankowo -> Ochodza -> Sarbia -> Popowo Kościelne -> Kuszewo -> Pląskowo -> Jaroszewo II -> Jaroszewo I -> Ułanowo

Poniedziałek, 15 lipca 2013 · dodano: 16.07.2013 | Komentarze 1

Trening z Pawłem, trochę za ostro dałem w terenie i na powrocie myślałem, ze mi nogi spłoną. Rowerek rozdziewiczony w normalnym terenie, tylko miałem problemy w zakrętach na spd'ach trochę. Szczególnie na podwójnej bandzie, gdzie wylądowałem na drzewie :P

Trasa: Ułanowo -> Jaroszewo I -> Miłosławice -> Mieścisko -> Łaziska -> Wągrowiec -> Kobylec -> Bartodzieje -> Wągrowiec -> Łaziska -> Mieścisko -> Miłosławice -> Jaroszewo I -> Ułanowo

Po okolicy z Pawłem

Poniedziałek, 8 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Paweł wleciał to pokręciliśmy się po okolicy. Nic szczególnego, powiem tylko, że w spd jest sieka, muszę tylko zmienić buty i nie wracam do platform :D

Trasa: Ułanowo -> Charbowo -> Świniary Górne -> Dobiejewo -> Mieleszyn -> Przysieka -> Sokolniki -> Karniszewo -> Kłecko -> Polska Wieś -> Charbowo -> Ułanowo

Nad jeziorko

Niedziela, 7 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Do Wągrowca na plaże, poudawać, że pływam.

Z ciekawszych wydarzeń: leżymy, opalamy się, nagle pssssyt, dętka pękła...

Trening, siłownia.

Piątek, 5 lipca 2013 · dodano: 06.07.2013 | Komentarze 0

Po drodze masakra, nie było się za kim chwycić, no trudno, ale tempo starałem się trzymać. Powrót już ok północy, muszę zainwestować w lampkę, kierowcy, chyba myślą, że rowerzysty drogowe nie oślepiają :(

Muszę w końcu gdzieś indziej pojechać, co dzień do Wągrowca kurde. Z drugiej strony jeszcze siły tyle nie ma, by gdzieś dalej jeździć :/

Do Wągrowca, po prostu.

Czwartek, 4 lipca 2013 · dodano: 06.07.2013 | Komentarze 0

Wyjazd w celach towarzyskich, przy okazji trochę się rozruszałem.

Przy powrocie na rondzie ciężarówka mi wymusiła, ale chwyciłem się za nią, niestety jak przy 65 km/h dopierdolił do pieca, to już nic nie mogłem zrobić, żadne deptanie nic nie dawało :P