avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019

50 - 100

Jezioro Jarosławskie, WPN

Niedziela, 4 lipca 2021 · dodano: 04.07.2021 | Komentarze 0

Pierwsze 50 w sezonie pykło ;) Szukam jakoś ciekawego połączenia z Górczyna do wpnu, ale ciężko terenem ogarnąć, co chwilę trzeba wracać na asfalt ;/

Poznań -> Luboń -> Jarosławiec -> Jeziory -> Ludwikowo -> Mosina -> Puszczukowo -> Łęczyca -> Luboń -> Poznań

Błotny WPN

Poniedziałek, 19 sierpnia 2019 · dodano: 20.08.2019 | Komentarze 0

Z Pawłem pętelką z poprzedniego tygodnia, tym razem jechana na maxa, powrót masakra, żar w nogach, jednak wyjazd bardzo udany, szybciej przejechana z dodatkiem deszczu i błota trasa zmienia się zdecydowanie na plus.

WPN firmowo

Niedziela, 11 sierpnia 2019 · dodano: 11.08.2019 | Komentarze 0

Ekipa z pracy po WPN, mega fajne ścieżki, tylko HT mnie ograniczał w terenie ;(

"Wielki" powrót

Czwartek, 25 kwietnia 2019 · dodano: 27.04.2019 | Komentarze 0

Witam po dość długiej przerwie. Patrząc po ostatnim wpisie to dawno mnie tu nie było i dawno nie jeździłem. Wiele się zmieniło od tego czasu, niestety sprzedałem Canfielda :( na szczęście kupiłem drugi i mam zamiar wrócić do jazdy rowerem! Dodam tylko, że przeprowadziłem się do Poznania więc mam bliżej w fajne miejsca :D

Trasa dość prosta z południa Poznania (Górczyn) na północ (Winogrady) stamtąd z Damianem i Anetą do Biedruska przez las, powrót ścieżką. Jak na drugi wyjazd przesadziłem z dystansem, dupsko odpada ;/ Trzymajcie kciuki bym się nie zniechęcił :D

Giant XTC
Giant XTC © Kenhill

Kategoria 50 - 100

Nie mam pojęcia co i jak

Niedziela, 19 października 2014 · dodano: 11.05.2015 | Komentarze 0

Było na liczniku a ostatni raz jeździłem w październiku.

Po okolicy

Poniedziałek, 21 kwietnia 2014 · dodano: 23.04.2014 | Komentarze 0

Fajnie w końcu ruszyć się na rower. Przeprowadzka i remont skutecznie uniemożliwiły mi jeżdżenie :<

Trasa: Polska Wieś -> Świniary Dolne -> Kłodzin -> Jaworówko -> Gółka -> Piastowice -> Jaworówko -> Kłodzin -> Ułanowo Folwark -> Ułanowo -> Charbowo -> Świniary Dolne -> Polska Wieś -> Wilkowyja -> Pomarzany -> Michalcza -> Ułanowo -> Charbowo -> Polska Wieś

Mosina

Niedziela, 11 sierpnia 2013 · dodano: 12.08.2013 | Komentarze 0

Zgadałem się z Gerusem, że razem z Maroko (z endurotrophy.pl) pojedziemy do Mosiny pojeździć po tamtejszych traskach. Pojechałem do Wągrowca, po drodze trochę kropiło. Wleciałem do Pawła po bluzkę z długim rękawem i na pociąg.

Potoczyłem się trochę po Poznaniu szukając starego runku. Jakoś zleciało mi te 1.5 godziny.

Po 11 ruszyliśmy z Lotosu przy Królowej Jadwigi Nadwarciańskim Szlakiem Rowerowym (chyba tak :D) do Mosiny. Szlak mega, fajnie ścieżki, miejscami wąskie, miejscami szerokie, kręte itd. Oczywiście cały czas bez pośpiechu :D Tempo mi odpowiadało (więcej sił na Mosinę).

Po drodze odezwał się mały głód, niestety w sklepie NIC nie było. Dopiero w Puszczykowie się posililiśmy i na Mosine.

Tam oczywiście fajne zjazdy, podjazdów nie robiłem za wiele (jak wszyscy pchają to wszyscy :D) chyba, że sam jechałem akurat, Gerus dał mi pozjeżdżać swoim Evilem <3 <3 <3 Masakra, masło a nie zawieszenie, na ostatnim zjeździe fantazja mnie poniosła i o mało co nie wylądowałem w mega dole :D Na górze okazało się, że w tylnym kole pękła szprycha (no to koniec jazdy).

Na canfildzie też spoko się zjeżdżało tylko bałem się skakać, chociaż dwie (duże) hopki przeleciałem bo przy tej prędkości gdy je zauważyłem nie było szans wyhamować :)

Pooglądaliśmy też jak chłopaki na Dh cisną. Mega mi się tam podobało i warto było płacić za pociąg tyle :D

Po awarii Michała skoczyliśmy na Dworzec do Mosiny, tam zrzuta na bilety (a i tak Michał musiał jechać do bankomatu. Wróciliśmy na główny. Niestety skończyła mi się kasa, myślałem by jechać rowerem ale wróciłbym pewnie już w nocy więc Marcin użyczył mi kasy na bilet (za co dziękuje).

Wysiadłem w Skokach i jeszcze wleciałem w teren :D Po drodze kilka podjazdów i zjazdów (dość szybkich), ale specjalnie wybrałem taką trasę :P

Teraz chyba zrobię sobie dzień przerwy, po 11 dniach ciągłego kręcenia czuje ból w udach, co prawda nie przeszkadza w jeździe, ale nie ma co przeginać :)

Dziękuje Marcinowi i Michałowi za mile spędzony dzień, na pewno tam wrócę :D

Trasa: Ułanowo -> Jaroszewo I -> Miłosławice -> Mieścisko -> Łaziska -> Wągrowiec -> PKP -> Poznań -> Puszczykowo -> Mosina -> PKP -> Poznań -> PKP -> Skoki -> Antoniewo -> Raczkowo -> Jabłkowo -> Michalcza -> Ułanowo
Kategoria 50 - 100

Miała być Dziewicza, nie było siły

Wtorek, 6 sierpnia 2013 · dodano: 10.08.2013 | Komentarze 0

Paweł do mnie zajechał z rana, byliśmy oboje tacy bez sił, że po kilkugodzinnym medytowaniu pojechaliśmy na plaże wymoczyć i wygrzać tyłki :D

Jak jechaliśmy do Wagrowca średnia zabójcza (30/35 km/h), po drodze od Miłosławic (gdzie wyjechaliśmy terenu) dopadł nad sakwiarz Kamil? ze Szczecinka, którego pozdrawiamy! :) Mam nadzieje, że dojechał.

Powrót spokojny i bez nerwów :)

Trasa: Ułanowo -> Jaroszewo I -> Kłodzin -> Jaworówko -> Miłosławice -> Mieścisko -> Łaziska -> Wągrowiec -> Łaziska -> Mieścisko -> Miłosławice -> Jaroszewo I -> Ułanowo

Chodzież, Gontyniec, Komary...

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 04.08.2013 | Komentarze 2

Paweł skończył prace i ruszyliśmy do Chodzieży, dojazd raczej bocznymi drogami, Paweł wciąż mnie popędzał (a i tak szybko zajechaliśmy).

Podjazd na Gontyniec to katorga, zalany potem zjedzony przez komary, sam podjazd zły nie był, dał w kość ostro, ale te komary wciąż źle wspominam. Zjazd mega :D Co prawda obaliłem się pod koniec, wpadłem w wymyty dół w piasku, ale jak mi rower uciekał to obaliłem się na bok i zaryłem w piachu :P

Paweł podobno 3 razy tam wyglebił :) Niestety na więcej czasu nie było a szkoda, bo fajne tereny, powrót to w ogóle masakra, gnałem ile sił a Paweł wciąż popędzał :D

"Na jednym ze zjazdów zaliczyłem wypadek – wpadłem w głęboki piach i zaliczyłem OTB – na szczęście jechałem wolno i nic się nie stało" chyba nawet to samo miejsce :D

Ale pewnie wyjdzie mi to na dobre, w końcu ostry trening. Po powrocie na plaże (jeszcze miał siłę pływać).

Dziś (niedziela) zamiast wracać do domu to siedzę u Pawła bo pada :(

Trasa: Wągrowiec -> Bartodzieje -> Nowe -> Kamienica -> Dziewoklucz -> Podstolice -> Radwanki -> Studźce -> Chodzież -> Rataje -> Pietronki -> Adolfowo -> Studźce -> Margonin -> Próchnowo -> Oporzyn -> Pawłowo Żońskie -> Toniszewo -> Kobylec -> Wągrowiec

Trening

Czwartek, 1 sierpnia 2013 · dodano: 02.08.2013 | Komentarze 0

Witam, witam. Niby trening ale ani ja ani Paweł nie mieliśmy siły :(

W sobotę jedziemy na Gontyniec do Chodzieży, oby wtedy była siła :D Ktoś może chce się dołączyć? :D

Trasa: Ułanowo -> Jaroszewo I -> Miłosławice -> Mieścisko -> Łaziska -> Wągrowiec -> Kobylec -> Bartodzieje -> Wągrowiec -> Łaziska -> Mieścisko -> Miłosławice -> Jaroszewo I -> Ułanowo