avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019

Rower:

Praca, Dojazdy, Awaryjne Hamowanie

Poniedziałek, 8 sierpnia 2011 · dodano: 08.08.2011 | Komentarze 0

Dodaje jako jeden wpis, zapomniałem dodać w sobotę, niedzielę oraz licznika nie kasowałem. Sobota i niedziela standardowo: po mleko, do sklepu, do Damiana itd. Dziś do pracy.

Powrót dość emocjonujący, po 14 wyszedłem z pracy, zaczyna lać, no nic jadę, na ostrym zakręcie (90*) gdzie samochody stanęły by tira przepuścić, niestety zapomniałem się, że mam łyse oponki, do tego jadę w ulewie, zacząłem hamować a tu ślizg, o mało co bym się w mercedesa nie wrąbał, szybko odbiłem w stronę chodnika i dosłownie 30cm prześlizgnąłem się obok dwóch samochodów...

Sam nie wierzyłem, że mi się to udało. Tira już ominąłem chodnikiem. Ktoś krzyknął, z chodnika, a ja w nogi, by mi nie nakopali czasami za to co zrobiłem. Wjechałem w boczną uliczkę chwilkę poczekałem i bocznymi do domu :D Bałem się jak cholera, jednak lusterka raczej nikomu nie urwałem po śladu lakieru na klamce nie mam a coś takiego był słyszał i czuł.

Niemniej jednak trochę muszę przystopować z prędkościami na Ukraince bo przypadkowo znajdę się po Tirem...