avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019

Wykres roczny blog rowerowy Kenhill.bikestats.pl

Praca, Dojazdy

Piątek, 12 sierpnia 2011 · dodano: 12.08.2011 | Komentarze 4

Wczoraj odprowadziłem Damiana. Dziś rano 5.35 mówię mamie by mnie zawiozła do pracy, a mama, że nie da rady...

Normalnie rowerem wyjeżdżałem o 5.25 i to ukrainką. Teraz krossem, trochę przeszkadzało obcieranie tarczy, mało powietrza oraz to, że na tym rowerze jest zupełnie inna pozycja :D Mniejsza o to jakoś dojechałem chociaż po pracy sił nie było.

Teraz o zawiasie, na allegro dorwałem łożyska igiełkowe 30x17x23 czyli idealnie wymiary do mojej ramy oprócz średnicy osi, jednak tą za 5 dyszek dorobił mi tokarz i kurde warto było je wydać, oś zrobiona perfekcyjnie, zero luzu, mocno i sztywno wszystko się trzyma.

Jak będę zmieniał o-ringi na chudsze, te są za grube i jak widać na zdjęciach poniżej wyskakują, to zrobię fotki całej osi. Teraz jest lux, nawet jak igiełkowe się nie sprawdzą, to średnica osi pasuje do łożysk maszynowych, tylko będą musiałby być 4 bo dużo węższe. Zdjęcia:

Od wrześnie zaczynam znów jeździć! :D
Kategoria Praca, Dojazdy

Kenhill
| 22:17 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj Aby tak było :D
Kysu
| 22:09 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj Good job Anczej, zaoszczędzony czas przy serwisie zawiasu przełoży się na kilometry.
Kenhill
| 08:27 sobota, 13 sierpnia 2011 | linkuj Dzięki, nie stać mnie na nową ramą, tzn może i stać ale to dość skomplikowane... więc kombinuje jak się da by mi sie lepiej jeździło. Zawias to była konieczność, luzujący się i skrzypiący skutecznie uprzykrzał czas spędzany na rowerze, teraz mam nadzieje, że już nic z nim się nie stanie.
grigor86
| 18:06 piątek, 12 sierpnia 2011 | linkuj Nieźle majsterkujesz przy maszynie :-) pozdrower młody :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iazaw