avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019

Wykres roczny blog rowerowy Kenhill.bikestats.pl

Terenowo po okolicy Wągrowca

Sobota, 10 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 0

Już w Piątek wiedziałem, że pojadę do Pawła z nim pośmigać. Wyjechałem co prawda późno bo o 14.40 ale pobiłem rekord dojazdu do Wągrowca: 43 minuty (a jechałem kilka km więcej plus mały postój).

Zajechałem mały odpoczynek u Pawła i jedziemy do Lasu, zrobiliśmy kółko wokół jeziora, powrót (Paweł czegoś zapomniał a raczej o czymś mu się przypomniało :D)

Później wróciliśmy aby przejechać Pawła pętlę treningową, jeździło się jak zwykle fajnie, szkoda, że prędzej nie wyjechałem, ale jeszcze dużo weekendów przede mną :D

Powrót już praktycznie o zmroku, na dodatek zgubiłem bądź w mieścisku gdzie miałem przerwę na założenie opasek odblaskowych zostawiłem okulary, jednak możliwe, że zgubiłem ja na dziurach, bo od dziur to kurwicy dostaje, idioci zamiast je połatać albo nowy asfalt położyć to postawią znak: Wyboje 2 km, a wyboje od miłosławic do samego wągrowca.... a to jest 20 km. Dobrze, że te 5 mam chociaż nowym i gładkim asfaltem.

Trasa: Ułanowo -> Jaroszewo I -> Miłosławice -> Mieścisko -> Łaziska -> Wągrowiec -> Kobylec -> Wągrowiec -> Łaziska -> Mieścisko -> Miłosławice -> Jaroszewo I -> Ułanowo