avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019

Wykres roczny blog rowerowy Kenhill.bikestats.pl

Puszcza Zielonka, Biedrusko.

Sobota, 7 września 2013 · dodano: 07.09.2013 | Komentarze 5

Na forum umówiliśmy się na jazdę, podziękowania dla Hermana, że pożyczył manetkę, inaczej bym nie jechał (moja Xt wysiadła...).

O 9.40 wyjechałem, asfaltem do Pomarzan, tam skrótem do Kamieńca i dalej prawie do samej Dąbrówki Kościelnej asfaltem. Niebieskim (duży pierścień rowerowy) do Kicina na miejsce spotkania.

Ładną rowerzystkę po drodze spotkałem, szkoda, że w przeciwnym kierunku jechała :<

Na miejscu chwila przerwy i jedziemy na Dziewczą, podjazd żółtym, zjazd, i dalej czerwonym w stronę Kamińska.

Aaa, Janek jechał Przełajówką, niestety urwał hak na zjeździe niedaleko Dziewiczej,

Sam ze Sławkiem lasami pojechaliśmy do Kamińska, tam kółko wokół jeziorka (bardzo fajna trasa, momentami tyle korzeni, że aż zatrzymywało rower :P)

Później nad jeszcze jedno jeziorko i znów ścieżka przy nim. Mega czysta woda w tych jeziorkach tak w ogóle ;)

Dalej do Biedruska, tam przerwa, posiłek i rozjazd, Sławek NSR'em do Poznania, ja jako, że po drodze od Bierdruska do Poznania nie miałbym ja przedostać się przez Wartę odpuściłem (i słusznie).

Ruszyłęm do Bolechowa, tam wyjazd w las i zacząłem błądzić, później błądzić, znów błądzić i po chwili wyjechałem pod bramą z napisem Wojsko Polskie... Intuicja podpowiadała mi by jechać dalej, ale wolałem kawałek asfaltem (do cywilizacji), niż później wracać się, czy po chaszczach przedzierać.

Spotkałem parę z Poznania, Pan, którego nie spytałem o imię powiedział mi jak dojechać, w sumie do Kamieńska jechaliśmy razem. Dzięki za pomoc i pozdrawiam Panią Monikę z fochem, myślę, że przeszło :P

Dalej czerwonym (mały pierścień rowerowy) do Zielonki, czerwonym pieszym i inną (zboczyłem nawet nie wiedząc) do Dąbrówki.

Tam na parkingu stał Patryk (o ile dobrze imię pamiętam) z Łopienna :D Pogadaliśmy, pokierowałem go do Jerzykowa gdzie zmierzał (myślę, że dotarł :D) a ja lasem do Pawłowa Skockiego, dalej do Wysokiej i do Rybienka.

Tam spotkałem dwóch rowerzystów z Poznania, zatrzymałem się, pogadaliśmy, na polnej drodze jeden złapał pineskę na oponę...

Turbo premia górska i dojechałem do Rybna Wielskiego. Dalej do Olekszyna, przerwa pod Świetlicą wiejską i powrót tak jak dojazd.

Szkoda, że Jankowi urwał się ten hak. Jeszcze będzie okazja by pojeździć.

Jak już ruszyłem z Biedruska, to czułem, że gorzej mi idzie. Poważnie zwolniłem gdzieś w okolicach Rybna. Trochę za dużo tych km mi się wydaje, albo za dużo tej przerwy i ciężko wrócić do formy :P Z drugiej strony te 40 km dojazdu do Kicina mogłem pokonać wolniej :)

No nic, fajnie było idę spać bo zmęczony jestem.

Aaa, piasta ucichła, tzn teraz zapadki cykają jak szalone (chociaż to i tak pikuś w porównaniu do Hołpa Speedy'ego :D Niestety krzywą mam tarczę, muszę wyprostować, bo pokwikuje jak wolniej jadę lub prowadzę. Oraz Skrzypi lewy Sidi :P

Trasa: Ułanowo -> Michalcza -> Pomarzany -> Kamieniec -> Olekszyn -> Rybno Wielkie -> Kiszkowo -> Dąbrówka Kościelna -> Czernice -> Mielno -> Kliny -> Kicin -> Kamińsko -> Bolechowo -> Promince -> Biedrusko -> Bolechowo -> Kamińsko -> Zielonka -> Dąbrówka Kościelna -> Pawłowo Skockie -> Wysoka -> Rybienko -> Rybno Wielkie -> Olekszyn -> Kamieniec -> Pomarzany -> Michalcza -> Ułanowo