avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019
2015
2014
2013
2012
2011

Odwiedzin

Wykres roczny blog rowerowy Kenhill.bikestats.pl

Po Deszczu Czas Na Rower.

Poniedziałek, 4 lipca 2011 · dodano: 04.07.2011 | Komentarze 2

Pojechałem sobie do sklepu, przy okazji zajechałem do Damiana spytać czy nie ma ochoty na jakąś przejażdżkę, ten był po grilu, więc wiadomo, że miał:D Pojechaliśmy a w Ułanowie stwierdziliśmy, że jedziemy do Łagiewnik. Ruszyliśmy, przez Charbowo, Polską Wieś, Wylkowyję, Gorzuchowo, Zakrzewo do Woli Łagiewnickiej, gdzie zamiast jechać do Łagiewnik, wróciliśmy się do Gorzuchowa. Później pojechaliśmy w stronę Kamieńca a stamtąd do Łagiewnik :D Obeszliśmy ładny Drewniany kościół i jedziemy w stronę Zakrzewa. Szkoda, że zatrzymywaliśmy się na przejeździe bo z górki byśmy więcej niż 48.2 pojechali, niestety było też pod wiatr, ale to co i tak się fajnie jechało. Ponownie dojechaliśmy do Woli Łagiewnickiej, Damian się zdziwił jak by nie wiedział, że tam wyjedziemy. 3 drogi już znaliśmy została 4 polna, jedziemy, fajny kamienisty podjazd, szkoda, że nie był to bruk, bo opony nieźle się ślizgały po tych kamieniach, kiedyś trzeba tamtędy zjechać:D Wyjechaliśmy w Gorzuchowie, napotkaliśmy jakąś tablice o Gorzuchowskich Zielarkach O_o, które jak stwierdził Damian robiły najlepsze skręty w okolicy, a po 3 buchach Mieszko uroił sobie wizję chrztu, po 5 zrealizował pomysł. Dalej przez Pomarzany i Michalczę wróciłem do domu. Żeby znów nie było tak pięknie, już podczas wczorajszej jazdy, czyli jakieś 20km po czyszczeniu zawiasku franca znów skrzypi, dziś jechałem z skrzypiącym i go olewałem, mimo, że skutecznie nie wkurzał.

Pole i zachód słońca w Woli Łagiewnickiem przed przejazdem kolejowym © Kenhill

Jak już pisze to pochwalę się "nową" kotką, na razie nazywa się "kici kici" ale trzeba jej coś wymyślić.

Co? Znów zdjęcia...

Wiem, jestem suit :3

O nie! Tylko nie z flash'em!