avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019

Wykres roczny blog rowerowy Kenhill.bikestats.pl

Przyjemne z Pożytecznym

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 1

Rano pojechałem do Damiana zlutować licznik, cofnąłem się do domu aby nasmarować łańcuch, był taki suchy, że nie dało się słuchać tego hałasu. Jadę więc w stronę Wągrowca i w jaroszewie przypominam sobie, że miałem wziąć szczypce segera (w końcu jechałem do Pawła serwisować amortyzator).

Wziąłem szczypce i ruszyłem, do Miłosławic wyśmienicie mi się jechało, później już chujowa dziurawa droga.

Do Wągrowca zrobiłem 27km w ciągu 1godziny i 5 minut, co moim zdaniem jest świetnym wynikiem :D Rozsiadłem się u Pawła i przypomniało mi się, że miałem wysłać list, było po 12 a poczta do 13...

Szybko rozebrałem Recona, pościągałem uszczelki i pojechaliśmy kupić nowe, po drodze myślałem, że zgubiłem telefon (na szczęście został w Pawła), wysłałem list i wracamy.

Serwis zrobiony, wypiłem herbatkę, zjadłem kanapki i pojechaliśmy zawieść amorek, z powrotem do biedry po izotoniki, jogurt naturalny i musli - ten mix zalecił mi Paweł (jogurtu u musli) a jako, że lubię jogurt naturalny to kupiłem, zjadłem połowę i jedną saszetkę i mi starczyło.

Pojechaliśmy z Pawłem po napleta (czyt. Petek) i ruszyliśmy w teren, tam dołączył do nas Arek i trasą nad jeziorem Durowskim pojechaliśmy na żwirownię do Kobylca.

Naplet i Paweł jak zwykle ścigali się i zapierdalali, nie wiem jak im wytłumaczyć, że gdybym nie miał do domu 25 km i słabszej formy to też bym zapierdalał. Jechałem trochę z tyłu z Arkiem, który później i tak mnie wyprzedził.

W kobylcu zrobiliśmy rundkę terenową, zapierdalacze nas odstawili, ja z Arkiem pchaliśmy na jednym z podjazdów śmiejąc się, że jesienią bez problemu po kilka razy podjeżdżaliśmy ten podjazd :p

Na górze, że tak powiem :D odpoczynek i widzimy trenująca grupę Pana Wojtka Gogolewskiego, który pogroził Pawłowi, jak się okazało nie z tego względu, że nie miał kasku, tylko za to, że na miesiąc unieruchomił mu jednego z kolaży (tego któremu serwisowałem Recona :<)

Po części ten kolaż (Szymon chyba) sam sobie winny, mówiłem by w ferie dał amorek, to przyjadę (50% tańsze bilety na PKS) a później jak już szkoła, to i ja późno do domu i Pawłowi wciąż nie pasowało.

No nic, dołączyliśmy się , zapierdalacze jak zwykle pognali a ja z Arkiem jechaliśmy za Panem Wojtkiem, Arek dość szybko wymiękł, ja twardo trzymałem się Pana Wojtka, zmotywowało mnie to do pokonania wyżej wymienionego podjazdu :D

Ich trening się skończył i razem wracaliśmy i w pewnym momencie się rozdzieliliśmy. Arek jak nam Petek powiedział ,zabrał kompozyta (XTC) i pojechał do domu, chociaż szkoda, bo z nim lepiej mi się jechało, niż z zapierdalaczami.

Wracając zahaczyliśmy o biedre, Petek kupił picie, pojechaliśmy do Pawła, wziąłem co tam zostawiłem, Paweł poszedł jeszcze kupić coś do jedzenia i wracam do domu.

Chłopaki postanowili mnie odprowadzić, na początku jak zwykle im odpierdalało, ale później w miarę równym tempem ~25 km/h dojechaliśmy do Mieściska, w zasadzie to spokojnie miałem siłę na więcej, ale nie chciałem o tym mówić, bo jechalibyśmy 40 :D

W mieścisku zapierdalacze chcieli przekroczyć prędkość by im fotoradar zdjęcie pyknął jednak chyba się nie udało, pod sklepem znów posiłek i do domu. Spojrzałem na licznik i było coś ok 18:40, pomyślałem, że skoro mam siłę to depnę i stwierdziłem, że do 19 muszę być w domu :D

Jechałem w miarę, 23/30 km/h, ta pierwsza to raczej do Miłosławic po tych cholernych dziurach, tam to niedługo tylko traktorem będzie szło jechać.

W Miłosławicach nowy asfalt to od razu przyspieszyłem. Wykurzali tylko wredni kierowcy pizgający drogowymi po oczach.

Wyjazd udany, pojeździłem i przy okazji zarobiłem, w zasadzie to nie tak mało, będę miał na termoaktywne koszulki i jakąś zwykła z długim, po 18 robi się zimno i to dość szybko.

Przydały by się też jakieś 3/4 z wkładką ale te są cholernie drogie, więc pewnie kupię mojty z wkładką i do tego zwykłe spodenki, no i okularki, pojawiły się wlatujące w oczy robale, oraz piasek spod kół jadącego przede mną nie jest zbyt przyjazny dla oczu.

Trasa: Ułanowo -> Michalcza -> Ułanowo -> Jaroszewo I -> Ułanowo -> Jaroszewo I -> Miłosławice -> Mieścisko -> Łaziska -> Wągrowiec -> Kobylec -> Wągrowiec -> Łaziska -> Mieścisko -> Miłosławice -> Jaroszewo I -> Ułanowo