avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019
2015
2014
2013
2012
2011

Odwiedzin

Wykres roczny blog rowerowy Kenhill.bikestats.pl

Rogowo - Odwiedziny Szymona (Jelon85)

Wtorek, 12 czerwca 2012 · dodano: 12.06.2012 | Komentarze 2

Specjalnie zostałem dużej w szkole by napisać niemiecki, jednak pani prof już nie było :< Odebrałem przy okazji wynik rezonansu magnetycznego i nic z tego nie rozumiem :x

Fotki na razie od Szymona, później wgram te od Damiana

Wracam do domu i co chwila zasypiam, co się przebudzam to leżę wygięty w inną stronę z rozdziabioną papą... Na końcu i tak zasnąłem ktoś mnie obudził na szczęście. Do domu te parę metrów wracałem jak bym pieszo 10 km przeszedłem zero sił ale trochę podbudowało mnie to, że pojeżdżę.

Wszamałem makaron, powyzywałem, że ciuchy ba rower mokre i pojechaliśmy, celu nie było ale zaproponowałem by odwiedzić Szymona . Wyruszyliśmy więc mega żółwim tempem, w Dziadkowie spotkaliśmy Szymona i ruszyliśmy w stronę Rogowa po drodze zahaczając o teren, czy zatrzymywaliśmy się by zerknąć na jeziorko

Podjechać się nie dało a zjazd bez podnoszenia tyła z siodła :D © jelon85

Później przejechaliśmy przez Rogowo, Szymon opowiedział mi co gdzie jest a co gdzie było, trochę szkoda w zasadzie, że nie ma już tam tej wąskotorówki, była by to świetna atrakcja dla turystów :)

Pojechaliśmy do parku dinozaurów

Dinozaur przed parkiem dinozaurów w Rogowieq © Kenhill

niestety nie pomyślałem, że ten pewnie jest płatny i nie zobaczyłem nic :( Dalej po obczajeniu mapki ruszyliśmy w stronę Szkółki

Ja iSzymon na drodze do Szkółki © Kenhill

tam wyskoczył nam Wilczur z Szymonem do razu ciśniemy ale pies zrezygnował, czekaliśmy za Damianem, kawałek za nim ruszył i też odpuścił

Andrzej i Damian pognani przez dwie psiny © jelon85

Tam Szymon nas opuścił i pojechaliśmy dalej

Pożegnalna fotka w Szkółkach © jelon85

Dalej przez Skórki i Wełnę pognaliśmy do Janowca, po drodze zobaczyliśmy jakiś kościół

Kross i Marian pod drewnianym kościółkiem w Skrókach © Kenhill

ogólnie to już od Szkółek czułem głód, więc w Janowcu skoczyliśmy do Anety na herbatę za co dziękuję. Jednak mimo wszamania kanapek od Damiana czułem głód, pojechałem kupić tłiksa i pojechaliśmy.

Om nom nom om nom om, jem! © Kenhill

I się skończyło :( © Kenhill

Damian zaproponował powrót terenem, pojechaliśmy przez Flantrowo, jednak wyjechaliśmy przed Łopiennem, myślałem, że wrócimy przez Gółkę i Kłodzin no ale trudno. W Łopiennie mega ciemno się zrobiło, deszczowe chmury się zbierały więc gnaliśmy dość szybko, sporo powrotu siedziałem Damianowi na kole, ale tak byłem w stanie dłużej utrzymać te 30 km/h<

Na podjeździe w Ułanowie smyknąłem się na pobocze a uskok z asfaltu był prawie 10 cm :x Nie dałem rady już się rozpędzić wiec spokojnie dojechałem.

Wyjazd udany, odwiedziliśmy Szymona i Rogowo gdzie pewnie jeszcze wrócimy no i kurczę, im więcej jeżdżę tym na więcej mam ochotę, myślałem jutro nad większą wycieczką, niestety Damian ma inne plany :<

Trasa: Ułanowo -> Świniary Górne -> Dobiejewo -> Mieleszyn -> Przysieka -> Popowo Ignacewo -> Popowo Podleśne -> Dziadkowo -> Rzym -> Rogowo -> Szkółki -> Skórki -> Wełna -> Janowiec Wieś -> Janowiec Wlkp. -> Flantrowo -> Łopienno -> Dobiejewo -> Świniary Górne -> Ułanowo