avatar Ten blog rowerowy prowadzi Andrzej z Poznania. Mam nakręcone 9267.27 km. Jeżdżę z prędkością średnią 20.06 km/h.

2019
2015
2014
2013
2012
2011

Odwiedzin

Wykres roczny blog rowerowy Kenhill.bikestats.pl

Wągrowiec z Dawidem. Wypadek w Łagiewnikach Kościelnych.

Niedziela, 12 sierpnia 2012 · dodano: 13.08.2012 | Komentarze 12

Rano (ok 11) zadzwonił Dawid z propozycją wspólnej jazdy, pomyłem naczynia i wyjechałem po niego do Kłecka.
Tam podjechaliśmy do Dino gdzie niestety nie było świetnych batoników musli z żurawiną i pomarańczą, więc do biedry po coś do picia i do mnie.

U mnie herbatka i przemyślenia dokąd jechać. Padło na Wągrowiec, przez Mieścisko, Nową Wieś i Rgielsko dostaliśmy się do celu, po drodze jak zwykle masa śmiechu itd.

W Wągrowcu podjechałem do Pawła, niestety nie wrócił jeszcze do domu. No trudno, pojechaliśmy nad jeziorko, gdzie po drodze Dawid zaliczył efektowny upadek, powiedziałem mu uważaj bo się wyjebiesz.

Opisze to miejsce, podjazd, dwa wysokie krawężniki i zjazd, który trzeba pokonać bokiem (można to nazwać trawersem) inaczej można się spierdolić z 2 metrowego murku, co też Dawid uczynił :D Na szczęście poza rozdartym siodłem i małym uszkodzeniem kiery nic poważnego się nie stało.

Po tym incydencie Dawid zrezygnował z terenowej pętelki wokół jeziorka i przez Sarbie, Ochodze, Popowo Kościelne itd dojechaliśmy do Sławna, tam Dawid pojechał w stronę Owieczek a ja Kamionka.

W Kamionku premia górska po czym czerwony szlak pieszy, którym miałem wrócić do Kłecka się urywa w polu O.o Jest inna droga, ale ona do Zakrzewa prowadzi, a ta prawidłowa prowadzi przez łąkę, dość stromą i fajnie można zapierdalać, jednak kończy się w polu kukurydzy i w zaoranym już polu.

Tak więc ktoś zaorał sobie drogę a raczej szlak pieszy... Chyba wybiorę się do gminy spytać, czy to "normalne".

Wróciłem asfaldem i koniec jazdy.

Zapomniałem jeszcze wspomnieć o tragicznym wypadku w Łagiewnikach Kościelnych, otóż jak tam przejeżdżaliśmy zauważyliśmy zbiorowisko ludzi, myślałem, że jakieś dożynki, czy pokaz straży, jednak Dawid wyczaił samochód na drzewie.

Wracam do domu a mama mi mówi, że tam 2 osoby zginęły. Jakiś ciołek jadąc z 2.7 promila w krwi uczestniczył w kolizji a uciekając wpierdolił się komuś w ogródek zabijając przy tym dwóch chłopaków i ciężko raniąc dwie dziewczyny...

W necie piszą też, że gdyby nie przyjazd policji, mieszkańcy sami wymierzyliby mu karę...

Podobno też jest to mieszkaniec gminy Kłecko, ciekawe kto to :|

Trasa: Ułanowo -> Charbowo -> Polska Wieś -> Kłecko -> Polska Wieś -> Charbowo -> Ułanowo -> Jaroszewo I -> Miłosławice -> Mieścisko -> Ruda Koźlanka -> Nowa Wieś -> Rgielsko -> Wągrowiec -> Jankowo -> Ochodza -> Sarbia -> Popowo Kościelne -> Kuszewo -> Jabłkowo -> Rybieniec -> Olekszyn -> Łagiewniki Kościelne -> Myszki -> Sławno -> Kamionek -> Dziećmiarki -> Czechy -> Kłecko -> Polska Wieś -> Charbowo -> Ułanowo
Kategoria 50 - 100

| 18:30 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Jakoś nie pasuje mi ta ksywka :<
grigor86
| 14:05 środa, 22 sierpnia 2012 | linkuj Tej "asfalDDDD" :-))) Od dziś masz nową ksywę - Asfald :-)
kania76
| 20:46 piątek, 17 sierpnia 2012 | linkuj Niestety po polskich wsiach nawalone debile w 15-letnim BMW to norma. Ja już nie patrzę kto jest z prawej strony i czy mam pierwszeństwo, wolę ustąpić.
Co do szlaku (nie znam go dokładnie, ale do Zakrzewa czy Kłecka lubię sobie pokręcić) to idź do gminy bo oni pewnie nie zdają sobie sprawy, a takie sugestie się przydają.
Pozdrawiam
grigor86
| 21:42 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj Słyszałem o tym wypadku w Faktach bodajże. :-(((
Jebani pijacy!!!!!
Kenhill
| 07:34 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj W wolnej chwili pojadę do urzędu gminy i powiem co mi na sercu leży :D
RamzyY
| 05:37 wtorek, 14 sierpnia 2012 | linkuj za takie zaoranie można kosę od Pawlaka wyrwać ;p
Kenhill
| 19:02 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Martwi mnie to, bo przez 3.5 metrową kukurydzę nie przejadę :D Oraz przez żyto po pas.
jerzyp1956
| 18:36 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Dobrze że jeździsz po terenie nawet nie martw się o za oraną drogę bo wynika z tego że tam jest najbezpieczniej bo po drogach asfaltowych jeździ coraz więcej wariatów i pijaków .pozdrawiam
Kenhill
| 11:33 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Jak się okazało nie żyje chłopak, którego znałem a cała sytuacja miała miejsce u koleżanki na ogródku :x

Tak w ogóle to sprawca pewnie dostanie 12 lat, wyjdzie prędzej i tyle... morderców łagodniej sądzą niż tych za inne przestępstwa :/

Sebek: nie wiem, było też późno, może jak założę mu amortyzator i korbę nową to da się namówić bo na prawdę jest gdzie pośmigać :D
Gość | 09:33 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj mogli sami wymierzyc mu kare !powinien umrzec w cierpieniach .
jelon85
| 06:46 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Wypadek masakra:/
sebekfireman
| 04:27 poniedziałek, 13 sierpnia 2012 | linkuj Ten wypadek w Łagiewnikach tragiczny - nawet grillowanie w ogródku nie jest bezpieczne bo jakiś debil może Ciebie zabić samochodem :/

Ten upadek Dawida taki bolesny był że aż zrezygnował z rundy terenowej?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iukob